WEB Dubasnica obavijest

Prigovori i reklamacije

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 19/22, 59/23) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti:

  1. osobno u našem poslovnom prostoru putem evidencije prigovora koja se nalazi u poslovnom objektu,
  2. u pisanom obliku na adresu: Dubašnica d.o.o., Stipkino 21, HR -51511 Malinska
  3. putem elektroničke pošte na e-mail: dubasnica@dubasnica.hr

Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana primitka prigovora.

Odgovor na pisani prigovor dostaviti će se na adresu koju potrošač navede kao kontakt adresu za dostavu odgovora.

 

PRILOZI:

Comments are closed.